CRM system, paradoxen

https://sv.wikipedia.org/wiki/Customer_relationship_management
Hittade ett företag som sökte en konsult inom CRM och just deras system. 
Blev lite nyfiken då jag är mycket intresserad av CRM och system.
In på deras www och hämtade deras information om CRM och där kunde jag
även registrera mig för att få testa deras CRM system.
Sagt och gjort, det gjordes. 2 dagar senare så ringde dom men då var
jag upptagen och inte kunde prata och bad dom återkomma dagen efter.
Idag så så får jag samtalet, 3 veckor efter. Anledningen till att dom
inte har ringt var att mitt case hade ramlat utanför deras flöde!
Men jobbar ni själva inte med ert CRM system var min fråga, jo men in mitt fall.... När konsulten förstod att jag var intresserad av att se deras
system för att slänga in en intresseanmälan som konsult
å kallnade konsulten. Så brukar dom inte göra var svaret
och då kallnade jag. Att jobba med CRM innebär från ax till limpa när det gäller
flöden och är man inte mer intresserad än vad det här företaget
är så undrar jag hur deras business går och hur dom hantera
sina kunder eller eventuella kunder då konsulten inte
engagerade sig att fråga mer på djupet.
Att jobba med CRM innebär också engagemang.
Men kul att uppleva detta var det.

Idag måste man vara lite mer på tå för att lyckas och
inte göra det enkelt för sig!
crm

CRM system, paradoxen

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

Rulla till toppen